dinsdag 11 augustus 2015

Pocket Letter La Provence

Ik had nog steeds niet meegedaan aan de hype van de Pocket Letters, maar kon de verleiding nu toch niet meer weerstaan :-)

Studio Light heeft bij de nieuwe La Provence lijn van die super handige ATC vellen die precies in de 9vaks hoekjes passen. Toen was voor mij de keuze snel gemaakt om me er ook maar eens aan te wagen. En moet zeggen dat het ook wel weer erg leuk is om te doen :-)

De losse hoesjes verwachten wij vandaag of morgen ook in de winkel binnen te krijgen, dus ik ga er zeker ook nog meer van maken.


De eerste Pocket Letter heb ik dus gemaakt met de La Provence lijn van Studio Light. Ik heb hiervoor het stansblok La Provence gebruikt. Als extra heb ik uit deze lijn het stansvel met de tekst labels gebruikt, een Pocket Letters vel en het ATC vel.


Rondom de ATC kaartjes heb ik lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies. Hiervoor heb ik Distress Inkt Dusty Concord gebruikt.


In het midden een plaatje wat komt uit het stansblok. Achter het plaatje zie je een prachtig softboard frame met vlinders van Rive-Creatief. Achter de bloemen heb ik de Trailing Ivy stans van Creative Expressions gebruikt.

Ook zie je de prachtige nieuwe blauwe mal 6002/0459 van Noor! Design. Deze heb ik in 2 stukken geknipt, de helft is verwerkt op de ATC vellen en de andere helft zie je achter het organzastrik.


Deze eerste Pocket Letter is inmiddels ook al geruild (al zal hij nog eerst even meegaan naar het Creaspektakel in Kampen en de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch) Binnenkort zal ik er nog maar 1 gaan maken :-)

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl: 

PRE-ORDER 2 - ATC / Pocket Letter - 9 vaks insteekhoes - A4 Stansblok Studio Light - La Provence ATC vel Studio Light - La Provence - ATCLP02 Stansvel Studio Light - La Provence - A4 EASYPL486 Project Cards vel Studio Light - La Provence - PROJECTLP02 Tim Holtz - Distress Inkt - Mini Kit 8 Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing Ivy  Rayher - Organzalint wit - 25mm Rive-Creatief - Kader bloemen en vlinders Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes




2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super gaaf & mooi geworden!
    Wel wil ik graag van je weten waarmee je het softboard vlinder-frame en de andere dingen op de hoes hebt vastgemaakt?!?
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt deze pocket letters.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX