woensdag 12 augustus 2015

Let you SMILE change the world.

Vandaag laat ik jullie nog weer een kaartje zien met de La Provence lijn van Studio Light. Vind hem echt geweldig deze lijn, precies mijn kleurtjes!!

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de ronde Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Weet je niet hoe deze mallen werken? Kom dan a.s. zaterdag 15 augustus naar het CreaSpektakel in de binnenstad van Kampen. HobbyVision is daar ook aanwezig met een stand. Ik zit zelf in onze stand om een demo te gaan geven met deze Shape Art mallen.



Voor dit vel heb ik achtergrondpapier BASISLP198 en BASISLP199 gebruikt. 



De tekst komt van het Pocketletters vel PROJECTLP02. Wat een mooie tekst hé? Het 3D plaatje ernaast komt van een stansvel.

Ook zie je de blauwe randmal 6002/0362 van Noor! Design en een paar Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo.


Achter de bloementoef heb ik de hartjesmal 6002/ 0417 uit de Sending Love collectie van Noor! Design verwerkt. De blaadjes zijn gemaakt met de Trailing Ivy stans van Creative Expressions.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wil je hem in het echt bewonderen? Kom dan a.s. zaterdag naar het CreaSpektakel in Kampen.



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Cirkel Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders Basisvel Studio Light - La Provence - A4 BASISPL198  Basisvel Studio Light - La Provence - A4 BASISPL199 Stansvel Studio Light - La Provence - A4 EASYPL483Project Cards vel Studio Light - La Provence - PROJECTLP02Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Sending Love - Hart met vlinders Noor! Design - Blauwe mal - Rand geschulpt met bloemen Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing Ivy DecoArt Media - Crackle Paint White

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX