maandag 10 augustus 2015

Jutetas Flight-to-Fancy ScheepjesCAL

Op vakantie in Oostenrijk ben ik begonnen met het omhaken van de tas van de Flight-to-Fancy ScheepjesCAL. Annelies Baes had net voor mijn vakantie het patroon online gezet, dus het leek me een leuk projectje om mee te nemen.

Ik heb gekozen voor mooie warme herfsttinten zodat ik hem nog lekker lang door kan dragen.

Het patroon kan je hier vinden op de site van Annelies Baes:


Als ik deze foto zo zie zou ik zo weer terug willen naar Oostenrijk, wat was het daar prachtig!! Ik heb veel op het balkon in het zonnetje zitten haken :-)


En stilzitten kan ik dus echt NIET, dus ook onderweg ging mijn haakwerkje mee :-) Deze tas is wel een makkelijk patroon wat je ook in de auto wel kan haken.

De gebruikte garen zijn van Scheepjes - Catona.


Na de vakantie moest ik nog een paar toer haken en de tas nog in elkaar zetten. Ik heb de tas met de hand vastgestikt aan de jute tas zodat het ook echt heel stevig vast zit.
Van de laatste restjes garen heb ik nog wat bloemetjes gehaakt. Het patroon van de bloemetjes kan je hier vinden:


Ik had daarna echt nog maar een paar cm garen over :) Dus alles goed benut.


Van deze tas hebben wij ook een garenpakket gemaakt. Je hebt in totaal 7 bolletjes รก 25 gram nodig van de basiskleur. Ik heb er zelf 7 andere tinten aan toegevoegd.
Het garenpakket kost € 15,95 en kan je hier vinden in de webwinkel:


Vond deze tas erg leuk om te maken, ga denk ik nog wel eens een tas maken :-)

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


1 opmerking:

  1. Vind de tas superleuk, net besteld als het goed is bij Annelies, ik kan bij jullie de wol bestellen als ik het goed begrijp, het complete pakket?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX