woensdag 15 juli 2015

Spotlight Dutch Doobadoo - Paper Art Mustaches

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer zijn dat de Paper Art en Cardboard Art Snorren en Hoeden. Deze geven een funny look aan je kaart. En het leuke is dat je de figuren zelf een kleur kan geven met inkt, copics of PanPastel.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 t/m 18 juli 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.



Ik heb voor mijn voorbeeld de Paper Art snorren en hoed gebruikt. Kijk eens hoe leuk het is om met een witte Sharpie pen wat accenten aan te brengen?

De basis van mijn label is gemaakt met de Shape Art mal label van Dutch Doobadoo.



De papierlijn die ik heb gebruikt is van Studio Light - Creative with Chalks. Deze lijn is wel heel toepasselijk hierbij met al die snorren verwerkt in het papier.
Ook de afbeelding met tekst komt uit een stansvel van Studio Light.

Achter de afbeelding heb ik nog de Creatable LR0327  van Marianne Design verwerkt. Deze heb ik uit wit cardstock gestansd.
Om de label heen heb ik nog wat wit scrappersfloss gestrikt. 



Bovenaan heb ik een wit organzalint gestrikt. Ook daarachter wat wit scrappersfloss wat ik met kleine wasknijpers vastgemaakt heb aan de label.
Ook heb ik een paar belletjes aan het strik gehangen.

Verder voor de afwerking nog wat plakparels, filmstrip ribbon en knopen.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame Dutch Doobadoo - Paper Art A5 - Mustaches  Studio Light - Creative Chalk - Basivel A4 nr 189 Studio Light - Creative Chalk - Stansvel A4 EASYCH460Scrappersfloss Karen Foster - Bone Marianne Design - Bells Black & White Tim Holtz - Filmstrip ribbon Canvas Corp - Mini Clothespins 1 Marianne Design - Creatable - Anja`s CircleSharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White

15 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje, leuk met dat mintgroen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig. Je hebt er veel werk ingestoken, mooi hoor. Mooie kleurencombi ook.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind jou kleuren combinatie heel leuk tof gedaan

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan. Grappige kaart krijg je zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie ....leuk met dat mintgroen erbij
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze creatie is ook weer een prachtige label
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Jenine, hele mooie kleurencombinatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi uitgewerkt idee en wat een leuk idee voor mannen kaarten !!!!
    Ik krijg er nu al zin in om te gaan sparen en kijken voor de onderdelen. !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt heel leuk hoe met zwart wit zo'n mooie kaart hebt gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk!!! Die mooie label word zo nog extra gaaf ook! Ideaal om te gebruiken voor de lastige mannenkaarten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren, die goed bij elkaar passen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX