maandag 11 mei 2015

Tea Party

Vandaag laat ik weer een kaartje zien met de geweldige "Afternoon Tea" collectie van Noor! Design. Deze keer heb ik het papier uit het paperbloc gecombineerd met Kraft, dat geeft weer een veel stoerdere uitstraling.


Bovenlangs heb ik de mooie rand met theepot/kopjes verwerkt. Deze heb ik gestansd uit Kraft en uit designpapier. De pot en een setje kopjes heb ik losgeknipt en met wat 3D kit opgeplakt zodat ze iets hoger komen te liggen.


Aan de linkerkant onder de bloementoef heb ik Vintage Borders 6002/0162  verwerkt. Ook zie je de prachtige nieuwe Viewer. De kleine stukjes die uit de Viewer vallen heb ik links onderaan nog geplakt en daarop met de Label Letters stickers de tekst hugs op geplakt.


In het midden van de viewer zie je de tekststempel 6410/0096.  De afbeelding van de cupcake past wel precies bij dit thema toch? ;-)

Ook het stansvel van The Hobby House "Tea Party" past hier heel goed bij. Ik heb het poppetje uitgeknipt en met wat 3D kit opgeplakt.

Ook heb ik rechts nog de hartjesmal 6002/0253 verwerkt en achter de viewer nog 2 Bingo kaartjes.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle producten zijn ook te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the Noor! Design - Paper Bloc 15 x 15cm - Afternoon Tea Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster Joy! Crafts - Noor! Design Floral Borders swirl bladeren Noor! Design - Sending Love - rand met smalle hartjes Noor! Design - Clear stamp - Buttons ENG Just a NoteJoy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps Stansvel THH Mo Manning - Tea Party Tim Holtz - Idea-Ology - Label LettersDecoArt Media - Crackle Paint White



1 opmerking:

  1. Hi Jenine, ich mag die Art deiner Kartengestaltung sehr. Und dieses Kärtchen hier ist wieder genau nach meinem Geschmack, klasse gemacht.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX