woensdag 20 mei 2015

HobbyVision Challenge #39 - Paars

Vandaag gaat op ons HobbyVision Design team blog alweer de 39ste Challenge van start. Deze keer als thema paars. Hieronder een kleurenpallet van wat paarse kleuren:


Ik ben aan de slag gegaan met een Mixed Media project.


Dit keer is het een label geworden. Als eerste heb ik de label in een laag gesso van Dutch Doobadoo gezet. Dit even droog gefohnd en daarna structuur aangebracht met de Dutch Doobadoo Structuurpasta en de Mask Diamonds. Dit heb ik ook weer droog gefohnd met de heattool.


Daarna begin je met het decoreren van je label. Ik heb voor de tekst "Spring Fever" de Greyboard art van Dutch Doobadoo gebruikt.
Verder zie je nog wat houten ornamentjes van CraftEmotions. Het grote blad en de kruiwagen zijn gemaakt van lichtgewicht klei.

Ik heb alles vastgeplakt met een lijmpistool, dan zit het heel snel en goed vast.
Daarna heb ik alles in een laag Gesso van Dutch Doobadoo gezet. Dit weer droog gefohnd en daarna op kleur gebracht met de verf van Creall. Van deze verf heb ik zelf spray gemaakt. Ik heb hiervoor de kleuren Deep Purple en Metallic Zilver gebruikt.

Wil je weten hoe je die verf kan maken, kijk dan even op deze link:

Nadat ik alles goed op kleur had heb ik nog wat accenten aangebracht met Inka Gold - Silver.




De label heb ik in een lijstje van de Action geplakt, zo heb je gelijk een leuke decoratie :-)

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Mochten jullie nog vragen hebben, dan mag je mij ook altijd een email sturen.

Doen jullie ook mee met een paarse creatie voor onze Challenge? Je hebt de tijd t/m 18 juni. De prijs is weer een waardebon twv € 10,00 van HobbyVision.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


Creall - Top-deco verf - Deep paars Creall - Metallic verf - zilver Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Vogel & Huisje Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Greyboard Art - Hello Sunshine A6 Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 018 Diamond Makin`s Clay - Push Mold - Tuingereedschap 17,5X14CM Klei - Do & Dry - Light Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Antique Lijmpistool - Glue gun (on/off switch & ind.) 20w, stick 7 MM Clearsnap - Color Catcher  Ranger - Heat It Tool  Europese versie

3 opmerkingen:

  1. wat een fantastisch mooie creatie weer Jenine. Hele mooie kleuren en een prachtige compositie zo in het schilderijlijstje! CHAPEAU.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij mooi geworden je kaart. Mooie paarse kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX