vrijdag 17 april 2015

Noor! Design - Scrapbook Challenge #1

Bij Noor! Design gaat de eerste Scrap Challenge van start. En de prijs is echt ongelofelijk, namelijk een Canon Selphy CP910 twv € 95,00.
Doen jullie mee? Hier kan je alle informatie vinden: 


t/m 15 mei heb je de tijd om mee te doen.


Ik heb voor deze LO het Noor! Design paperpad Spring 6011/0308 gebruikt, deze kleuren zijn echt zó mooi! Gecombineerd met Kraft cardstock en het ribbelkarton van Joy! Crafts geeft dit een heel mooi effect.



Achter de foto heb ik de randmal 6002/0316 gebruikt. Ook een mooie bloementoef mag niet ontbreken op de LO.
Achter de bloemen heb ik nog de mooie swirl 6002/0359 gebruikt.


Op een banner heb ik het jaartal gestempeld met de Noor! Design clearstamps 6410/0034.
De tekst heb ik op de PC getypt en uitgeprint.

Heb er dit keer maar een LO van gemaakt met een eigen foto, ik was toen een paar dagen in Barcelona. Zou zo wel weer terug willen, haha :-)

Doen jullie ook mee met de eerste Scrap Challenge? Hier nog een foto van de Sketch:


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




Joy! Crafts - Paper bloc - Noor! Design Spring Noor! Design - Blauwe mal - Rand geschulpt Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl Joy! Crafts - Clearstamp - Alphabet nr 2 (rond)

1 opmerking:

  1. hoe groot moet de LO worden ? ik vindt hem erg mooi.
    groetjes martha.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX