vrijdag 10 oktober 2014

Bloghop l'Aquarelle - Kraftin Kimmie

Dat l'Aquarelle een product is waarmee je eindeloos kleuren kunt mengen wisten jullie waarschijnlijk al. Toch hebben we weer wat nieuws bedacht om jullie te inspireren. Vanaf nu nemen we elke maand op de .... een stempel waarmee ons hele Design Team een kaart gaat maken. Op deze manier willen we jullie laten zien hoe ieder afzonderlijk deze stempel inkleurt.

Deze maand met een stempel van Kraftin Kimmie, welke verkrijgbaar zijn bij Kraftin Kimmie.




Jenine (je bent nu hier)
Raffaela
Gretha
Sennelier

Hop je langs alle blogs en neem je de moeite om overal een reactie achter te laten dan maak je kans op een leuke prijs.

De Bloghop loopt van 10 oktober t/m 13 oktober.
Mochten jullie nog vragen hebben over het kleurgebruik, dan horen we dit graag!


Dit is mijn creatie met mijn ingekleurde afdrukje. Ik heb de Card Art mal Pillowbox van Dutch Doobadoo hiervoor gebruikt.  De mal heb ik op Kraft Cardstock gelegd en netjes uitgeknipt en in elkaar gevouwen. de randen heb ik wit gemaakt met Crackle Paint wit.

Ik heb eerst het hele doosje gedecoreerd en pas als laatste de plakrand vastgemaakt.



Het designpapier komt uit het paperpad van CraftEmotions - High Tea Rose.
In het midden zie je de prachtige ovaal van Noor! Design, de 6002/0304. Dit blijft toch een geweldig gave mal hé?
In het midden nog een tekst gestempeld met de Friendship tekst 6410/0041.


De bloemen heb ik zelf gemaakt met de stans 6002/0385. Deze kan je heel makkelijk oprollen en in model maken. Ik lijm ze zelf met de Blossom lijm of met mijn lijmpistool zodat ze goed vastzitten.
onder de bloemen zit nog witte tule verwerkt. De blaadjes 6002/0331 heb ik uit Joy! Crafts Fabric paper gestansd en lichtjes opgeschuurd.



Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

* Huid: 679 + 252 gemengd, 205
* Haren: 252, 211 en 205

Voor de jurk wilde ik deze keer iets aparts doen, dit heb ik gedaan door de jurk met 2 verschillende kleuren in te kleuren.
Eerst heb ik een basis gelegd met oudroze, dit heb ik gemaakt door 619 en 344 met elkaar te mengen. Daarna heb ik nog wat accenten gemaakt met groen. De groene kleur heb ik gemaakt met een mengsel van 566 en 344.
Die zelfde kleur heb ik ook gebruikt voor het topje van de jurk.

Op de jurk heb ik nog wat witte stipjes aan gebracht met de Pontura Pearlmaker White en wat glitters Stardust aangebracht.

De donkerste schaduw in het plaatje heb ik gemaakt met de zwarte 755.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren.

Willen jullie deze stempel graag winnen? Ik verloot mijn stempel onder diegene die een bericht achterlaten op mijn Handmade by Jenine facebookpagina onder het betreffende bericht over deze blogpost.



Liefs Jenine xXx

De gebruikte producten zijn direct te bestellen bij www.hobbyvision.nl: 

Paperpad CraftEmotions - High Tea Rose A5  Joy Crafts - Papierset A4 - Fabric - 8 vel Nellies Choice - Pearlmaker wit - PON001

En de gebruikte Noor! Design artikelen zijn direct te bestellen bij www.noordesign-webshop.com:


9 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan die gemengde kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk doosje Jenine, vind de tule ook erg gaaf erbij!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jenine
    wat een geweldig mooi en leuk doosje en wat heb je kimmy haar jurk prachtig gekleurd echt iets om wat van te leren:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Peony ziet er prachtig uit! Je bent heel getalenteerd, hele leuke stijl heb je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig doosje en de combi van kleuren van haar jurk heel mooi ook de bloemen zomooi er weer bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Jenine,

    Wat onwijs mooi gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart Jenine. Vind de gebruikte kleuren super.

    Groetjes,

    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurencombinatie. Geweldig kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De jurk is zeker apart, wat een gaaf resultaat en past perfect bij het mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX