vrijdag 15 augustus 2014

Bloghop DDBD - MDF Schoolbord

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je het schoolbord laten zien.



Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 augustus 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.



Dit is mijn bijdrage met het MDF schoolbord. Ik heb hem niet in Back to School gedaan, ik wilde hem heel graag thuis gaan gebruiken en dan kwam dit thema niet zo goed uit. Maar zo kan je zien dat hij voor meerdere gelegenheden zeer geschikt is.


De basis heb ik gemaakt met het papier van Maja Design - Coffee in the Arbour. De letters zijn gemaakt met de Typewriter Keys stempels van Noor! Design. Deze heb ik gestempeld met VersaMark en daarna witte embossingpoeder gebruikt.


De bloemen heb ik zelf gemaakt met de Floral Flourishes mallen van Noor! Design. Ik heb ze gestansd uit Mullberry paper, dit kan je heel makkelijk in een mooie vorm krijgen.
Onder de bloemen zie je nog de prachtige Vintage Borders Swirl 6002/0359. Ook heb ik nog een paar kleifiguurtjes verwerkt op het memobord.


Met het Greyboard van Joy! Crafts heb ik zelf nog een klein bakje in elkaar geknutseld zodat je ook je krijtje al gelijk bij het memobord op kan bergen. Ik ken mijzelf, anders ben ik ze toch altijd kwijt :-) :-)

Ik hoop dat ik jullie hiermee ook wat inspiratie kan geven met dit schoolbord.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Liefs Jenine xXx

Dutch MDF Art - Blackboard  Cutting mal - Floral Flourishes - Bloem 1 (4st)  Marianne Design - Mullberry paper A5Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Swirl Maja Design - Coffee in the Arbour - Grandma`s Old porcelain Clear Stamp - Typewriter keys alphabet Joy! Crafts - Grijskarton - Grijsbord 2mm 5x30,5 x 30,5

17 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Jenine. Ook leuk om op een tafel te zetten met de naam van een gast erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Jenine.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie! Je hebt er een pronkstuk van gemaakt! !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Handig ook dat krijtbakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke creatie heb je gemaakt , groetjes vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie, ik vind het echt gaaf hoe het schoolbord bewerkt hebt.
    gr Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor en alweer zo'n ontzettend leuk product van Dutch Doobadoo.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk schoolbord, een beetje romantische stijl. Erg mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi Jenine, leuk hoor die DDBD spulletjes, je kunt er alle kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi schoolbord. En wat mooi die bloemen hoe je dat gemaakt hebt.
    Ga even verder hoppen
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou dacht ik dat ik hier al een berichtje had geplaatst, dus nog maar een keer maar.
    Een erg mooie uitwerking van het schoolbord Jenine, leuk ook die embelissements erbij.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk bord heb je gemaakt! Super dat bakje eronder! Past je to do list erop? Hihi..

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi deze romantische stijl. Dat extra bakje lijkt me ideaal. Ik ben ook altijd alles kwijt.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig. Leuk om te zien dat je met deze romantische papierlijn altijd iets bijzonders weet te maken. Het krijtbakje is een leuke aanvulling. Gr Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX