woensdag 9 april 2014

Gears congrats - demo 24 april


Vandaag laat ik jullie nog weer een kaart zien met de nieuwe Gears die eind deze maand in de winkels liggen. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen :-)



De basis van de kaart is van Kraft. Daarop designpapier uit het Wood Texture paperblok 6011/0304
Ook het muzieknotenpapier 6011/0027 is verwerkt op deze kaart.

De Gears (6002/0287 en 6002/0288) heb ik bewerkt met Crackle Paint - Picket Fence.
Om de kaart nog wat jute gewikkeld.

De filmstrip stans 6002/0278 is uit Kraft gestansd en iets bol op de kaart geplakt.
Op de rechthoekjes die uit de mal vallen heb ik de tekst "Congrats" gestempeld met alfabet stempel 6410/0033.

Met de clearstamps Filmstrip 6410/0077 heb ik met Stazon Timber Brown op mica (8002/0100) 2 filmstrips gestempeld 

De tekst "Have a nice day" is weer een nieuw stempelset 6410/0096 wat ook eind deze maand uit gaat komen.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren.
Willen jullie meer van dit soort kaarten zien?
Hiermee geven wij op 24 april weer een demo in onze winkel.



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx



3 opmerkingen:

  1. Superleuk is je kaart! Gaaf zijn de gears.
    Gelukkig is het volgende maand moederdag....;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere stoere kaart, ik vind hem superleuk. Ik heb net vandaag ook een tandwielenkaart voor de verjaardag van mijn zoon op mijn blog geplaatst. De mijne is veel eenvoudiger. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card! Loooove the belt buckle!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX